Spelare cricri04 postat ett inlägg den 08/09 19:21 på Wonderz Forum: Presentkort . Svara honom på Wonderz och Wonderz ut med andra spelare - sida 2

Upptäck Wonderz Hockey League
Wonderz Hockey League
upptäcka
Upptäck Wordsearch Puzzle
Ordsök pussel
Hitta så många ord du kan med detta Wonderz spel!
upptäcka
Bon Filon Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3500 / 3500
Tjäna kr 14 800
upptäcka
Upptäck undersökningsfil 862
Utredningsfil 862
upptäcka
Upptäck Shadow Invaders
Shadow invaders
Shadowz hotar världen om och om igen i det här nya Wonderz äventyret!
upptäcka

ämne:  Presentkort
jpm50
552 
10/09/2010 10:24:15

Jag håller med Cricri04 som jag hälsar liksom alla andra spelare,. Det skulle vara trevligt att kunna avbryta meddelandena som skickats till kundtjänsten. På samma sätt skulle jag vilja att det kan visas att meddelandet är brådskande. En bugg i rankningen av en turnering och du förlorar din plats (speciellt den 1: a). Jag fick gåvor som deklarerades fortfarande gällande idag.

cricri04
329 
09/09/2010 22:19:36

Tack Webby!

Jag störde fortfarande kundservicen för ingenting :) (Jag skickar förutom mitt förslag om att kunna radera förfrågningar på kundservicen som inte längre behöver vara, det skulle förmodligen spara dig tid i behandlar alla meddelanden ... till exempel har jag nu raderat min begäran!)

För presenter glömde det mig! Från och med början av augusti valideras de gåvor som beställts i butiken (och i synnerhet kontrollerna) i 1-2 dagar och skickas nästa dag.

Jag skulle vara tålmodig: D

webmaster
1629 
09/09/2010 13:55:08

Hej 🙋

Det finns faktiskt en liten fördröjning att komma ikapp efter semestern, men allt kommer att vara tillbaka i ordning inom några dagar högst. Inget särskilt problem med ditt konto Cricri04, allt kommer att bli validerat snabbt.

Webben "

Guizmore
111 
09/09/2010 02:10:11

Du måste vänta 90 dagar innan du kontaktar kundtjänsten, men eftersom det är augusti tycker jag att det var toppen av gåvorna, så, fortfarande lite tålamod. 🙂

cricri04
329 
08/09/2010 21:43:38

Tack !!!

Om du har haft validerat parti är det förmodligen något med mitt konto ... Jag ska ha kundtjänst på en gång 😉

calop06
611 
08/09/2010 21:08:18

God kväll cricri 🙋

Såvitt jag är bekymrad, går den senast skickade tillbaka till 19/08.

Den här dagen har de andra delarna validerats.

I princip har jag märkt en genomsnittlig leveranstid på en vecka efter valideringen. Det var förstås inte fallet när MadWin var på semester. Vad jag förstår.

Hoppas på dig att det kommer att fungera snabbt.

God kväll 🎤



sirius
23 
08/09/2010 21:06:01

God kväll,

För min del validerades gåvorna fram till den 26/08 på MadWin och QuoVerbis ; Den sista försändelsen är daterad den 25/08.

Ha en bra kväll

raphi62200
392 
08/09/2010 19:55:32

Hej cricri!

Mina sista 2 gåvor vann ( MadLotto ) från 19/08 och jag fick dem för 2 veckor sedan. För MadWin eller CadoVillage bytte jag dem, jag kan inte svara dig bättre. Om andra spelare har samma fall och kan svara på dig ...

Ha en bra kväll!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade