Spelare massou33 postat ett inlägg den 03/09 21:17 på Wonderz Forum: Finns det en pilot på planet ...? . Svara honom på Wonderz och Wonderz ut med andra spelare - sida 2

Upptäck krypterat block
Krypterat block
Montera de kodade blocken till en perfekt kvadrat med Wonderz för att öppna kassaskåpet.
upptäcka
Scratch Ticket Nirvana
Antal återstående biljetter:1417 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Upptäck Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Tjäna i Porsche 911-box
upptäcka
Upptäck krypterat block
Krypterat block
Montera de kodade blocken till en perfekt kvadrat med Wonderz för att öppna kassaskåpet.
upptäcka
Drago Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3500 / 3500
Tjäna kr 73 900
upptäcka

ämne:  Finns det en pilot på planet ...?
massou33
20 
03/09/2007 21:17:13

God kväll,

Sedan 08/18 har jag inte fått något svar från kundtjänst på de få frågor som ställts.

Jag vann en gåva ( Batch Cache loot) den 14/8, den har fortfarande inte skickats.

Så här är mina frågor:
1. Hur länge ska jag vänta på att en "stor" present ska skickas?
2. Kundtjänst åtar sig att svara inom 48 till 72 timmar, hur kan denna tystnad förklaras?

Jag kan förstå historien om semester och allt, men det är det minsta vi kan göra för att varna, för att informera användare som för många av dem "betalar" (och till och med...)! Det är inte komplicerat, ett enkelt meddelande i "mitt konto"-gränssnittet för att informera om att svarstiden är längre fram till ett sådant datum; en liten rad i FAQ för att informera om presentleveranstider och varför etc.

Utan det tror vi på buggar , vi tappar förtroendet tror jag - hoppas jag - utan anledning. Och vi täpper till ett forum som är för måttligt, och kundtjänst som inte behöver det, inbillar jag mig.

Tack för att du förstår.




DreamCentury-märkeslogotypen
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade